prawo-reklamy

  • przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie wszelkich umów o świadczenie usług reklamowych (w tym reklam TV, radio, prasa oraz internet),
  • przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie wszelkiego rodzaju umów sponsoringowych wydarzeń i imprez, w tym kulturalnych, komercyjnych, artystycznych i sportowych,
  • przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie wszelkiego rodzaju umów związanych z realizacją kampanii reklamowych i promocyjnych, w tym umów agencyjnych, telemarketingowych, mailingowych, z fotografem, producentem wykonawczym, reżyserem, grafikiem, modelem, aktorem, lektorem, itp.,
  • przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów o lokowanie produktu (product placement),
  • doradztwo prawne w zakresie przygotowywania koncepcji i założeń kampanii reklamowych i promocyjnych, w tym opiniowanie projektów reklam telewizyjnych, radiowych, prasowych oraz internetowych,
  • doradztwo prawne w zakresie warunków reklamy regulowanych produktów, w tym alkoholu, tytoniu, środków leczniczych i spożywczych,
  • przygotowywanie regulaminów konkursów, sondaży, plebiscytów, loterii promocyjnych, promocji sprzedaży i innych akcji marketingowych,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z akcjami marketingowymi, w tym stosownych zgód na wykorzystywanie prac konkursowych, wizerunku i głosu, artystycznego wykonania, przetwarzania danych osobowych, przesyłania informacji handlowych, itp.,
  • przygotowywanie i opiniowanie treści materiałów reklamowych i promocyjnych,
  • przygotowywanie dokumentacji i wniosków o zezwolenie Ministra Finansów na przeprowadzenie loterii promocyjnej,
  • doradztwo prawne w zakresie rozpatrywania reklamacji dotyczących organizowanych akcji marketingowych, w tym konkursów, sondaży, plebiscytów, loterii promocyjnych,
  • doradztwo prawne i reprezentacja w przypadku sporów sądowych z zakresu przeprowadzonych działań reklamowych i promocyjnych oraz realizowanych kontraktów handlowych,
  • optymalizacja kosztów oraz optymalizacja podatkowa w wyniku poprawnie przeprowadzanych działań marketingowych.